Friday, January 6, 2012

sedihh:'(

argghhhh !! aku xska lha macam nie.. benci benci benci !!! esok aku dah nak ge kuching bab nk study .. aduhh.... tpisah jauh aku n dye nie..berat sungguh hati aku.... tp, ape boleh buat...aku nk bljr..em....hari nie..last day aku kt kpg..so..aku cdgkn nk elex sme2 an my cinta..tp, dye tinggalkn aku sorang diri cam tue jer ?? aduhh..sedihh betul aku ..aku xske lha mcm nie..benci2..mybe dye nk aku pergi truz d idup dye kot..em..aku sayang dye sangat2..aku mmg xnk pgi study..tp..aku tpksa...aku tpksa tinggalkan dye..tp.aku harap sangat2 dye xder buat ape2 hal yang aku tak ske tym aku pergi ntie..aku percayekan dye sngt2..huhhh!!!!!!!!!!!!!!! tension sesangat dh aku nie ha ! fikiran aku buntu..tak tau nk buat ape2..emm..ntie lha ku sambong balek..nk tenangkan fikiran jap..

No comments:

Post a Comment